Welkom op onze Veelgestelde Vragen-pagina.

Hier kunt u antwoorden vinden op de vragen die het vaakst aan ons worden gesteld.

Mocht u na het doornemen van onze Veelgestelde Vragen nog steeds een vraag hebben, aarzel dan niet om uw vraag in te sturen via het formulier op onze Contact-pagina. We staan klaar om u verder te helpen.


Vragen Omtrent Het Huisbezoek

Hebben jullie nog plek?

Het is lastig voor ons om vooraf te bevestigen of het gewenste tijdslot nog beschikbaar is. Gedurende de tijd dat de e-mails worden verstuurd, kan het gewenste tijdslot al gereserveerd worden.

Daarom verzoeken wij u vriendelijk om niet eerst contact met ons op te nemen. In plaats daarvan raden wij u aan om o-zo-snel naar onze boekingspagina te gaan, het gewenste tijdslot te selecteren en te bevestigen. Op die manier voorkomt u dat het tijdslot in de tussentijd door anderen wordt geboekt.

LET OP: Indien er bij een tijdslot staat dat u uw e-mailadres achter kunt laten, betekend dit dat het tijdslot al bezet is. U kunt uw mailadres achterlaten zodat u een mailtje krijgt wanneer het tijdslot toch ineens vrij komt.

Doen de pieten aan strooien?

Nee, de pieten doen niet aan strooien.

Komen de pieten binnen of blijven ze buiten staan?

Onze pieten zullen met uw toestemming naar binnen komen. Als u specifieke wensen heeft of vragen hebt over het bezoek van de pieten, staan wij voor u klaar. Aarzel niet om contact met ons op te nemen en uw vragen of verzoeken met ons te bespreken. We staan open om aan uw verwachtingen te voldoen en een memorabele ervaring te creëren.

Mag ik tijdens het bezoek foto's maken?

Natuurlijk bent u welkom om foto's en filmpjes te maken tijdens ons bezoek.

We zouden het erg op prijs stellen als u deze foto's en filmpjes met ons deelt, zodat we ze kunnen delen op onze Facebook-pagina en website. Iedereen van uw gezelschap wordt onherkenbaar gemaakt.

Natuurlijk is de keuze geheel aan u, als u ervoor kiest om dit niet te doen, respecteren we dat ook. We willen dat u zich comfortabel voelt en geniet van de ervaring.

Komen jullie ook buiten Apeldoorn?

Voor huisbezoeken buiten Apeldoorn vragen wij u om contact met ons op te nemen zodat wij de vraag persoonlijk kunnen beantwoorden.


Vragen Over Betalen

[Huisbezoek] Hoe kan ik betalen?

Betalingen voor huisbezoeken kunnen worden gedaan via iDeal of bankoverschrijving.

LET OP: iDeal-betalingen zijn uitsluitend beschikbaar voor locaties in Apeldoorn. Voor alle locaties buiten Apeldoorn verzoeken wij u om via bankoverschrijving (Vooraf overmaken) te betalen. Binnen 24 uur ontvangt u dan van ons een betaallink om het bedrag, inclusief eventuele reiskosten, te voldoen.

[Bedrijf] Hoe kan ik betalen?

Voor bedrijven passen wij een factureringssysteem toe waarbij de factuur binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur via een overboeking betaald dient te zijn. Dit beleid is ontworpen om een vlotte afhandeling van betalingen te waarborgen en een duidelijke financiële transactie voor zowel onze organisatie als onze zakelijke partners te bevorderen.


Overige Vragen

Beschikken jullie over een Sinterklaas?

Helaas hebben wij op dit moment geen Sinterklaas beschikbaar. Maar we staan open voor overleg en samenwerkingen, dus wellicht kunnen we iets regelen. Voel u vrij om contact met ons op te nemen om de mogelijkheden te bespreken. We zijn altijd bereid om te kijken hoe we aan uw wensen kunnen voldoen.

Hebben jullie ook zwarte pieten?

Onze pieten zijn alleen te boeken als roetveegpiet.

Zijn de pieten ook aanwezig bij evenementen?

Als de pieten beschikbaar zijn, zullen ze zeker aanwezig zijn bij evenementen.

We raden u aan om onze Facebook-pagina in de gaten te houden voor updates en informatie over komende evenementen.

Hoe kan ik de pieten boeken voor een huisbezoek?

U kunt de pieten boeken voor een huisbezoek op deze pagina. Klik op de aangegeven link en volg de instructies om uw boeking in te dienen. We kijken ernaar uit om uw aanvraag te ontvangen en een magisch bezoek te regelen!

Komen de pieten ook buiten Apeldoorn?

Het is het beste om even contact met ons op te nemen, zodat wij uw vraag persoonlijk kunnen beantwoorden.

Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?

Alle gegevens worden volgens de wet Persoonsgegevens bewaard.
Wij mogen de volgende gegevens van u opvragen:

  • NAW (Naam, Adres, Woonplaats) Gegevens
  • Uw Telefoonnummer
  • Uw E-mailadres

 

Waarom mogen wij deze gegevens van u vragen?

Het is noodzakelijk om uw gegevens te verwerken om uiteindelijk een overeenkomst uit te voeren. Wij vragen geen andere persoonsgegevens van u.

Wij zullen nooit om uw bankgegevens vragen. Indien er een betaling via de bank plaats zal vinden, zal dit altijd via ons e-mailadres: info@pietenverhuur-apeldoorn.nl verlopen.

 

Verwijdering Persoonsgegevens

Op aanvraag kunnen wij uw gegevens verwijderen. Stuur hiervoor uw aanvraag in via ons Contactformulier. Na ontvangst van uw aanvraag wordt het verwijderingsproces gestart. Dit kan maximaal 14 dagen duren voordat uw gegevens uit ons systeem zijn verwijderd.

Als u de pieten heeft geboekt, wordt u na het seizoen geïnformeerd dat uw gegevens binnen 24 uur automatisch uit ons systeem worden verwijderd. U kunt dan het volgende jaar opnieuw boeken wanneer de agenda online staat, maar we vragen u wel om de informatie opnieuw te verstrekken.

Indien u een account heeft aangemaakt op onze website, zullen wij uw gegevens alleen verwijderen op aanvraag.

Al uw gegevens worden versleuteld bewaard, wat betekent dat alleen aangewezen personen binnen ons bedrijf toegang hebben tot uw persoonsgegevens.

Kan ik het adres van mijn boeking wijzigen?

Ja, het is mogelijk om het adres van uw boeking te wijzigen, op voorwaarde dat het nieuwe adres zich in dezelfde regio bevindt als het oorspronkelijke adres. Als het nieuwe adres buiten de regio Apeldoorn ligt, kunnen er reiskosten van toepassing zijn. Neem contact met ons op om de wijziging van het adres en eventuele kosten te bespreken.

Doen jullie ook aan business to business?

Jazeker doen we ook aan B2B!

Stuur ons even een mailtje middels het contactformulier, of stuur ons een WhatsApp bericht zodat we u persoonlijk te woord kunnen staan